Annadagen!

Vi fardades idag med minibuss till Vientiane fran Vang Vieng dar vi tillbringade tva natter for lite mer "tubing". Vi bodde pa ett guesthouse som agdes av en norrman vid namn Arne. Det rackte med tva natter da vi bodde relativt nara en bar som spelade hog musik (hogt = hogtalarna sprangs nastan) in pa sena timmen. Idag har vi letat efter ett budget guesthouse i Vientiane (med budget menar vi max 60.000 kip) men det verkade inte finnas. Vi fick tag i ett mycket frascht rum med trevlig personal for en hundring, helt OK! Idag har Anna namnsdag, det firades pa Swedish baking house! Anna at lasagne och Andreas en portion kottbullar med potatis, lingonsylt och graddsas. Efterratten bestod av en varsin svensk smakaka. Ikvall eller imorgon ska vi forsoka ta reda pa vart ett guesthouse, som drivs av tva svenskar som vi traffade for nan vecka sedan i Vang Vieng, ligger. Tydligen ar det nagra kilometer utanfor centum, i djungeln vid mekongfloden. Later inte sa dumt att spendera nagra dagar dar!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Anna! I dag ska man lägga lutfisken i blöt, om den ska bli klart till Jul...

I morgon ska jag till Stockholm igen, på middag i Blå Hallen, det är visst nått pris som jag vunnit....

2008-12-09 @ 20:14:31
Postat av: Fader konungen

Grattis Anna! I dag ska man lägga lutfisken i blöt, om den ska bli klart till Jul...

I morgon ska jag till Stockholm igen, på middag i Blå Hallen, det är visst nått pris som jag vunnit....

2008-12-09 @ 20:15:17
Postat av: Michaela

Jätte Grattis på namnsdagen från mig =)

Skulle nog tippa att resten av Norshöjden oxå hälsar Grattis till dig =)



Kram och ta hand om er

2008-12-09 @ 20:46:28
Postat av: Elin

Åhhhh! Ni verkar faktiskt ha det lite för skönt tycker jag! Får försöka övertyga migsjälv om att snöslask och elektriska adventsjulstakar faktiskt är otroligt fint och mysigt! :)



kram på er!

2008-12-10 @ 21:35:28
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Fader Konungen

Jag fick mitt antagningsbesked idag, så ni ska nog kolla Antagningssidan på nätet. Anmälan ska vara inne senast 30 december.

2008-12-10 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0