Don Det

Vi befinner oss i "4,000 islands" (ungefar som ett floddelta fast inat land) pa en liten o vid namn Don Det, simmar vi lite kommer vi till Kambodja.  Vi bor superbilligt i bungalow (10kr/natt/person) pa ett stalle som heter "Paradise". Har pa on ar internet jattesegt och dyrt sa nasta inlagg blir nar vi har tagit oss till lite civilisation. El finns bara mellan 6 och 10 pa kvallen och man duschar i mekongfloden.
Aktiviteterna har bestatt av att utforska ons vattenfall och strander men mycket av tiden kommer spenderas i hangmattan, utblickandes over floden och lasandes bok.
Det ar fantastiskt fint har.

Kommentarer
Postat av: Fader Honungen

I have also done that...

2008-12-16 @ 16:58:26
Postat av: Elin

Fyyy vad skönt. Gah! //E

2008-12-16 @ 20:30:02
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: hanna och eric

Ni verkar ha det helhyvens kära vänner. Jag vill också ligga i en hängmatta. Men om några dagar åker jag upp till mitt älskade fjäll och går på spa och läser böcker och kör skoter. Men som sagt var. Hängmatta och vattenfall liksom.

2008-12-16 @ 21:27:37
Postat av: lillasyster emma

men jag vill också ju :P

2008-12-17 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0