Anna skriver

Jag langtar inte hem lika mycket som Andreas. Jag trivs att vara pa resande fot men visst ar det vissa saker man saknar. Jag saknar saklart min familj och vanner, det vet ni! Sen ar det ju de dar smasakerna som far en att tycka att Sverige ar varldens basta land.


Min lista pa saker jag saknar:

Att laga mat
Mammas lasagne
Fungerande kollektivtrafik
Min sang
Naturell yoghurt
GROT
Allt som har med frukost att gora..
Kranvatten som man kan dricka (Andreas saknar ocksa det)
Bussar utan karaoke
+ sakert mycket mer

Saker jag tycker ar valdigt bra har:

Mycket god frukt. Speciellt bananerna
Billiga lakemedel som ar latt att fa tag pa.
Att allt ar billigt
All indisk mat smakar utsokt
Alla trevliga manniskor man traffar fran varldens alla horn




Kommentarer
Postat av: hanna-karolina

Eric drömde att ajg hade hälsat på er i Asien och att jag hade fått en sjukt äcklig smitta som innefattade fjärilar och röda prickar.



Jag saknar er jätte mycket dagar som dessa. Fast jag har det ändå bra i min lilla etta i Haga. Kramar

2008-11-22 @ 10:15:53
Postat av: Elin

Jag har alltid ansett att svensk frukost är typ världens bästa uppfinning! Men sen har jag försökt tro att det bara är en föreställning och att människor i andra länder inte vill ha våran nytto-mat. Men ändå, kanske vet de inte om hur mycket de saknar den? Bra är den iallafall! :) Synd bara att jag nuförtiden är så morgontrött att jag aldrig hinner äta ordentlig frukost, men jag menar en skål fil med banan och müsli är ju otroligt bra! :D

2008-11-22 @ 12:39:39
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: mormor & morfar

hej anna och andreas!

Jag och morfar tänker på er, det var trevligt att höra din röst igen anna och kul att prata med dig och höra hur ni hade det. Tack för att du ringde oss, saknar er. Vi sitter här hemma och dricker glögg och ser ut på det kalla vinter vädret, ni kan bara tänka er hur avundsjuka vi är. Ni får fortsätta att ha det bra, kram mormor och morfar

2008-11-22 @ 18:03:35
Postat av: linnea och eric

ANNA!

va kul och skönt ni verkar ha det, kan vi inte få åka till er?..

nu får du se till att vara brun tills du kommer hem till din kritvita familj. snön väller ner och det är kallt och mörkt, but life goes on ;)

saknar er, kram lille bror och syster.

2008-11-22 @ 18:09:14
Postat av: malin&frank

wudd up?

Åt köttfärslimpa till brunch idag, pepparkakor till dessert.

hoppas ni har det bra å att andreas kryar på sig. kallt som fan här, mina tår domnar bort varje gång jag är ute.(malin)

Kram maliiz o franek!

2008-11-23 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0