Hanoi tredje gangen gillt

Solen skiner i Hanoi. Vi har nyss satt i oss en drakfrukt . Drakfrukten ar kanske den finaste frukten av alla frukter. Idag har vi hunnit med att byta hotell. Pa det hotellet vi bodde pa innan krop det myror i sangen, det luktade amoniak och ciggarettrok. Nu bor vi pa ett hotell dar rummet luktar frascht, dar det finns en dator pa rummet och en teve med manga kanaler. Vi har aven hamtat Andreas nya VISA idag da han glomde att ta ut kortet efter ett uttag har i Hanoi sa fick han lov att bestalla ett nytt. Som sagt maste man pa vissa automater i det har landet trycka pa en knapp for att fa ut kortet fran automaten. Detta gor man efter man har fatt sina pengar. Igar var vi pa bio och sag nya Bond filmen. Vi tyckte bada tva att den var valdigt bra! Bion lag i ett stort kopcentrum liknande NK. Varuhuset var i 6 vaningar, bion lag hogst upp. Pa femte vaningen finns det en stor spelhall med massa olika spelautomater och "minikaruseller". Anna red pa en hast och Andreas akte motorcykel bland annat. Bilder kommer pa detta, saklart! Nu ska vi kaka lunch och ta en promenad i solskenet. Imorgon ska vi titta pa Ho Chi Minh. Uppstoppad eller inte? Vad tror ni?

Puss och hej


Andreas i traditionell sapadraktAnna i traditionell sapajackaPa Bond i HanoiRum i Hanoi

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Ta med honom hem till mig!



Det är bajsväder här hemma och jag ligger i sängen och har astma. I morgon ska jag baka lussebullar. När ni kommer hem ska jag bjuda på ren kära vänner.



Ta hand om er!

2008-11-24 @ 13:40:34
Postat av: Elin

Härligt med fräscht rum och med dator! Very nice!

Åhhh.. vad fina ni var i era fina små Hanoi-blusar, ehh, skjortor! Ja, fina iallafall! :) :)

Ser fram emot karusellbilderna! pussochkram

2008-11-24 @ 19:52:59
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Fadern

Hej!

Funkar ryggsäckarna? Snygga dräkter ni har på er, men lite korta i benen tycker jag nog att de är och en konstig knäppning på jackan...







2008-11-25 @ 22:20:35
Postat av: Far åt skogen

Bara ett litet klick...

Postat av: Farmor

Hej Andreas och Anna!

Nu har jag läst er blogg. Det är roligt att se hur ni har det. Jag väntar på ett vy-kort från er. Jag saknar er mycket, men ni verkar ha det bra.



Puss & Kram från

Farmor

2008-11-27 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0