Hoi An

Hoi An ar det basta stoppet pa varan resa hittills. Aven fast det ar en ganska turistig stad sa kanns den valdigt genuin. Mycket har nog detta att gora med att gammlastan ar varldsarv vilket gor att butik/restaurang-agarna inte far satta upp sina groteska skyltar overallt. Idag ska vi ga till skraddaren och kolla hur det gar och kanske ta en battur pa floden om det inte regnar allt for mycket.

Ett fantastiskt satt att resa pa. Skulle kunna aka jorden runt i en sadan har sovbuss.Tips for barnen pa vag till skolanFrukost vid floden nar vi kom fram

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit vilka snygga kläder personen hade på sista bilden!! Jag vill ha en såndär hatt, dom är så fina! Fast de passar nog bättre där än i ett regnigt Linköping :)

Glöm inte att visa det ni sytt upp sen! Jag är såklart mycket nyfiken! Ha det så bra i jacuzzin! :D

2008-11-09 @ 14:04:25
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Nattis

åh, anna ni verkar ha askul:D Saknar nästan min familj när ja ser all denna asiatiska miljö haha=) Hoppas ni har det bra! puuuuss

2008-11-09 @ 16:01:12
URL: http://nattisbjorklund.blogg.se/
Postat av: Nimrod

Uj Uj Uj det verkar vara ett riktigt majsigt stalle ni har landat pa. Vad har ni bestallt hos skraddaren?

Har hemma så suger både vaderleken och jobbet, ha nu hur skoj som helst och gor allt som jag skulle ha gjort (en hel del med andra ord). Stor vordnad skanks harmed till er båda fran Nimrod.

2008-11-11 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0