flyga

Nu befinner vi oss på Arlanda. Vi har precis satt i oss en macka och en varsinn öl. Smakade bra! Ölen kostade 63 svenska kronor. Vi skålade för att vi inte kommer köpa sån här dyr öl på ett tag. Kändes bra! Andreas pappa satt med oss på tåget(han skulle till sthlm), vi blev bjudna på macka och kaffe. Nu står vi oss ett tag men vi ser fram emot att få se vad flyget har för käk att bjuda på. Vi flyger alltså först till Moskva. Där byter vi flyg som ska ta oss till Thailand och Bankok. 

Hejsvejs/
Anna och Andreas

Kommentarer
Postat av: hannah

2008-10-22 @ 12:50:48
Postat av: Hanna-karolina

ÅH. Jag har resfeber för er! Ni kommer få en helt otrolig resa tror jag! Hälsa Ho chi minh!

2008-10-22 @ 12:52:06
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: helena

pussar från mamma <3

2008-10-22 @ 19:18:15
Postat av: Emma

hej då <3

2008-10-22 @ 19:19:42
Postat av: Mikke

Hoppas att flygresan gått bra. Jag har haft en jobbig dag i Stockholm, men nu tröstar jag mig med ett paket "half baked"...:-( Pappa

2008-10-22 @ 22:06:53
Postat av: martin och erika

hej på er!

först; god tur :)

två; överväg malaria-tabletterna.. Vi åt dom inte. och fick vad vi vet inte malaria?!?! men de vi mötte på vägen som åt dem, mådde inte speciellt bra utav den. MEN har ni redan köpt den så kan ni ju kanske lika gärna ta den.

vi skyddade oss med myggA, och hade förebyggande malariamedicin med oss...

Ni gör såklart det som känns bäst, med bara så att ni vet... Ha det nu så himlans bra och hälsa alla munkar, apor, tempel, goda maträtter, billiga öl och snälla asiater från oss! kram

2008-10-22 @ 22:46:32
Postat av: Anne

tänker på dej saknar dej ha så skoj kramar Anne

2008-10-23 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0